Enkele stops - Reisverslag uit Grafhorst, Nederland van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu Enkele stops - Reisverslag uit Grafhorst, Nederland van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu

Enkele stops

Door: jan en ada

Blijf op de hoogte en volg jan en ada

28 April 2024 | Nederland, Grafhorst

Via Weesp, Almere-haven, Spakenburg-Bunschoten en WIJ-land (een ligplaatsje in de natuur vlak voor Zeewolde) zijn we via het Reevediep (een nieuw stukje verbinding tussen randmeren en IJssel) naar Kampen gevaren.

In Almere-Haven zijn Herman en Elly met hun kleindochter aan boord geweest!

In Spakenburg hadden we goed zonnig weer, maar 's avonds toen er een Botter zeil wedstrijd plaatsvond flinke wind en regen dus weinig kunnen zien.

De andere dag op weg naar Harderwijk, koud en veel wind, besloten we een eilandje te pakken waar we een beetje rustig lagen.

Vrijdag's via aquaduct bij Harderwijk ook toen veel wind en kou, toch blijven we buiten sturen!, zien we de nieuwe afslag maar met een melding van laagste brug 3,71 wat doen we doorgaan of toch die nemen en beugel en tent iets laten zakken. Dat laatste wordt het! Zo steken we een stukje af naar Kampen en gaan we op de IJssel met stroom mee naar de stad. Waar we Koningsdag hebben gevierd, met een oranje gebakje en slenteren door de straten met kinderspelen. Weinig kleedjes met rommeltjes.

Vanmorgen Kampen verlaten en via de Ganzensluis het Ganzendiep op waar we met de middag een graskantje hebben gepakt vlak voor de Mandjeswaardbrug. Met vlagen van windkracht 6 liggen we hier goed.

• 30 April 2024 - 07:34

Lianne:

Hey! Leuk te horen waar jullie allemaal al geweest zijn. Wat jammer dat jullie niks van die wedstrijd hebben gezien.

Wat betreft de rommelmarkt is misschien maar beter [e-1f92d]

Het weer wordt als het goed is nu weer beter!

Liefs Lianne, Jacco en de kids!

• 30 April 2024 - 07:57

Madelon:

Dit klinkt al als een echte vakantie! Leuke plaatsjes aan doen en uitstapjes gemaakt! Als het de komende tijd dan ook nog wat zonniger wil worden, voelt het nog meer als vakantie!

geniet er van! Dikke kus,

Madelon, Richard en de kids

• 30 April 2024 - 09:00

Hans En Uli:

Leuk om te lezen.

Gelukkig komt het mooie weer eraan voor jullie.

Heel veel plezier en lekker genieten samen.

Liefs Hans en Uli

• 30 April 2024 - 10:03

Herman En Elly Veldhoen:

Het klinkt allemaal geweldig en idd veel wind maar dat deert jullie niet. Het mooie weer komt eraan..... op een dag.

Wij tellen af naar 8 mei en de zon.

We volgen jullie verder op afstand.

Dikke knuf Hernan en Elly

• 30 April 2024 - 11:52

John En Monique Boere:

Wat leuk om te lezen waar jullie allemaal geweest zijn!

Duimen voor beter weer en dat gaat vast binnenkort komen.

We kijken al uit naar het volgende verslag,

groeten John en Monique

• 30 April 2024 - 18:50

Roel En Anja Adolfs:

Leuk verslag. Jammer dat het weer nog niet echt meezit. Maar deze week mogen we niet klagen. Geniet lekker samen van deze mooie tocht.

Veel liefs, gezondheid, gezelligheid en heel veel zon en minder wind toegewenst.

Roel en Anja Adolfs.