Op weg naar Vinkeveen. - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu Op weg naar Vinkeveen. - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu

Op weg naar Vinkeveen.

Door: jan en ada

Blijf op de hoogte en volg jan en ada

07 September 2024 | Nederland, Vinkeveen

In ter Apel is het niet druk, we liggen weer alleen aan de buitensteiger, helaas zat het eettentje al dicht, wel de was kunnen doen. In Emmer-Compascuum lagen we dichtbij de Aldi dus de voorraad weer aangevuld. Het is nog mooi weer en we gebruiken de Coob nog maar een keer. Door naar de Koppelsluis ok daar is plek! Er komt wel wat jeugd hangen en zwemmen maar last hebben we niet van ze! Ook in Nieuw-Amsterdam is het rustig, je kan merken dat de vakanties voorbij zijn. Alleen wat Duitsers op weg naar huis. Bij de Noorderschutsluis willen we weer in het cafeetje eten maar vanwege een feestweek sluit de snackbar eerder en is het cafe dicht. Wel lekker gegeten in de snackbar. We zijn in dubio zaterdagmorgen, stoppen in Hoogeveen of door naar Rogat en een verplichtte rustdag (zondag 1 september) of toch verder dor naar Zwartsluis. Dat laatste werd het! Wat resulteerde in een onverwachte BBQ, we werden gevraagd door de voorburen er was een jaarlijkse bbq gepland door de vaste liggers aan het graskantje. Nou daar zeiden we geen Nee op. Het was lekker en gezellig. Via Kampen, Elburg, Spakenburg-Bunschoten boodschappen gedaan in Almere en door met flinke Oostenwind, hoge golven van het IJsselmeer af en met wat schade binnen konden we Muiden aanlopen. Daar lag alles vol dus verder naar Weesp! Via het Amsterdam-Rijnkanaal naar Vinkeveen.

Bedankt voor al jullie reactie's op de site. We vonden het leuk ze allemaal te lezen! Tot snel weerzien! Liefs Albert-Jan, Ada en Laika.

• 07 September 2024 - 15:26

Piet Piraat:

Yeah !

Lekker weer thuis.

Jullie werden gemist [e-2764]️

Mooie herinneringen rijker en in ieder geval op tijd thuis voor de nieuwjaars bbq [e-1f923][e-1f973]

• 07 September 2024 - 19:55

John En Monique:

Welkom op de thuisbasis. We hopen jullie snel weer te zien en te spreken, groeten John en Monique