Gent - Reisverslag uit Gent, België van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu Gent - Reisverslag uit Gent, België van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu

Gent

Door: Jan en Ada

Blijf op de hoogte en volg jan en ada

06 Mei 2019 | België, Gent

Na een extra dag in Willemstad vanwege het niet lekker voelen van Ada zijn we de sluis doorgegaan het Volkerak op, weer een nieuwe ervaring. Antwepen in een dag is echter ook te veel dus stop in Tholen. De andere morgen wilde we vroeg op pad maar de mist hield ons vast. Tegen half 1 vertrokken we toch. Pas na zessen konden we de touwen vast knopen in Antwepen. Dagje doorgebracht in Antwepen. Zaterdagmorgen na een onweersbui met hagel vertrokken uit Antwepen niet via de Kattendijksluis die was buiten werking maar via de Roijersluis met de beroepsvaart de Schelde op met opkomend tij. Gaat lekker maar halverwege hielden we het even voor gezien. We zijn gestopt bij Dendermonde daar hebben we in 2010 ook aan de zelfde steiger overnacht. Zondag hebben wij gewacht voor opkomend tij zijn we toch vertrokken met beetje tegenstroom in de loop van de middag hadden we nog wat stroom mee. Aankomsttijd in Gent half 7.
Vandaag rondgewandeld in Gent. Beetje koud met een enkele bui. Morgen de stad weer uit de Leie op.

• 07 Mei 2019 - 18:35

Mirjam:

wat een verhaal weer , pas goed op jullie zelf - gezondheid is het belangrijkste !!
    en wij waren in februari in gent - leuke stad he ?
    nog een goede vaart en veel plezier
    kus mirjam

• 11 Mei 2019 - 11:09

Nico En Aly Van Der Linden :

Jan en Ada van harte met jullie trouwdag 40 jaar
    Maak er een gezellig dag van samen met jullie kinderen en de kleinkinderen
    Groeten Nico en Aly