nog 3, 2 1 dag? - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu nog 3, 2 1 dag? - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu

nog 3, 2 1 dag?

Door: Ada

Blijf op de hoogte en volg jan en ada

24 April 2019 | Nederland, Ter Aar

Het vertrek komt nu heel snel dichtbij, de laatste dingen nog aan boord gebracht, nu nog het vriezertje vullen met brood en vlees, want dat kun je soms niet overal krijgen(kopen).
Nog wat onderdelen vervangen die er op laatste moment mee op hielden, beter nu dan onderweg!
We zijn de afgelopen dagen erg verwend met het mooie weer, maar het gaat er naar uit zien dat er toch een trui aan moet bij vertrek!

Bedankt voor de overlevingspakketjes.

• 24 April 2019 - 18:17

Herman :

Hoi ab en ada
    Heel veel plezier en een behouden vaart gewenst van Herman en Elly

• 24 April 2019 - 19:05

Monique Boere:

Hallo Ada en Jan, bijna is het zover.... Nog een paar dagen. Heel veel (vaar)plezier gewenst!! John en Monique & de meiden

• 25 April 2019 - 15:05

Ton En Mirjam :

we vonden het zondags gezellig en een goede manier om jullie even te verwennen .. nu de dagen , uren , minuten , sec aftellen …. en een hele goede start , behouden vaart en geniet !!
    gr ton en mirjam

• 28 April 2019 - 10:56

Elly Veldhoen:

Lieve vrienden ik wens jullie en mooie en vooral lange vakantie toe met mooi weer en bij terug komst mooie verhalen.
    Lieve groet Elly

• 28 April 2019 - 16:36

Cor Goeijenbier:

Hoi AB en Ada, wij wensen jullie een fijne vakantie met veel vaarplezier waar jullie mooie herinneringen aan overhouden. We zullen jullie volgen en mee genieten. Groetjes, Cor en Edith

• 29 April 2019 - 15:11

Jolanda Sassen:

Hoi, nog een goede reis en geniet ervan allebei en Laika natuurlijk ook ☺⛴
    Groetjes van Jolanda