De La Loire oversteken. - Reisverslag uit Nevers, Frankrijk van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu De La Loire oversteken. - Reisverslag uit Nevers, Frankrijk van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu

De La Loire oversteken.

Door: Ada

Blijf op de hoogte en volg jan en ada

30 Juni 2015 | Frankrijk, Nevers

Een droom is uitgekomen we hebben de La Loire inmiddels 2 x mogen oversteken. Wat een belevenis, heel apart dat je de rivier oversteekt via een smalle brug. Inmiddels is het zo warm dat we ook in de La Loire hebben "gezwommen" bij Le Guetin. Laika was door het dolle heen, tegen de stroom in spelen met de slipper. Hoe hoog we zitten is moeilijk in te schatten tot nu gaan alle sluizen nog steeds omhoog. Hetzij 3 meter of 4 meter. Bij de laatste oversteek zelfs een dubbele van 9 meter. Inmiddels zitten we op 191 sluizen. We hebben de grotere plaatsen La Charité-sur-Loire en Nevers ook bezocht. Zoals jullie uit het verslag zullen begrijpen hebben we het nog erg naar ons zin. Wel zien we uit naar 18 juli de komst van de kinderen en kleinkinderen. Via Skype blijven we wel op de hoogte hoe het met ze gaat. Bedankt allemaal voor jullie reacties we vinden het erg leuk om ze te lezen.

• 04 Juli 2015 - 11:16

Lianne, Jacco En Jurre:

Wouw wat een mooie foto's weer! En heel leuk om te zien dat Laika zo fanatiek in het water is!! Nog maar 2 weken en dan komen we jullie kant op! Ook wij kijken ernaar uit...

Liefs ons

• 07 Juli 2015 - 07:45

John En Monique:

Hallo Ada en Jan,
    Wat leuk om de verslagen te lezen en wat hebben jullie al veel gezien en meegemaakt.
    Dat is echt genieten.... En wat een prachtige foto's, zeg!
    groeten John en Monique

• 07 Juli 2015 - 09:35

Bas Van Dam:

Hallo Ada en Albert,
    Zag jullie foto's en het zijn veelal dezelfde foto's die wij ook hebben genomen. Prachtig om weer eens te zien bij een ander. Geniet er maar van en als je op de terugreis weer in de buurt bent, geef dan een seintje. Kunnen we weer bijkletsen. Groetjes Bas en Adrienne