Lyon. - Reisverslag uit Chalon-sur-Saône, Frankrijk van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu Lyon. - Reisverslag uit Chalon-sur-Saône, Frankrijk van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu

Lyon.

Door: Ada

Blijf op de hoogte en volg jan en ada

01 Augustus 2015 | Frankrijk, Chalon-sur-Saône

Na een dag door Lyon gezworven te hebben, zijn we 2 dagen bij de meiden op de camping geweest. Helaas was het weer iets minder al is er wel "gespetterd". Een gezamelijke bbq 's avonds, GEZELLIG! Bij terugkomst in de haven van Lyon was daar ook nog een spektakel aan de gang. Een soort van ridder tournooi maar dan op een bootje. Achterop de man met stok die de andere man op het andere bootje eraf moet zien te duwen terwijl die probeert hem er af te krijgen. We zaten eerste rangs.
Maandags werd de reis terug begonnen. Inmiddels zitten we in Chalon-sur-Saone en hebben we gisteren Ramona en Patrick met Quinty langs gehad en vandaag afscheid genomen van Madelon, Richard, Naomi Bjarne en Xavi en Lianne en Jacco met Jurre die allemaal op de terugreis naar huis zijn. Morgen beginnen wij aan een voor ons nieuw stuk van de reis.

• 02 Augustus 2015 - 11:19

John En Monique Boere:

Hoi,
    Fijn dat het zo gezellig is geweest met de meiden en aanhang met de kleinkinderen!
    Nu alweer over de helft van de bootreis en op de terugweg. Wat gaat de tijd toch snel....
    Op de foto's te zien is het flink genieten en we hopen dat jullie tijdens de reis terug net zoveel mooie momenten mogen beleven.
    Wij beginnen aan de tweede week van onze" klusvakantie", vorige week was het weer minder en hebben flink kunnen schuren en verven. De voorbereidingen voor de keuken zijn inmiddels ook gestart.
    Vandaag gaan we relaxen in de Zwaluwhoeve en het wordt heerlijk weer. Komende week gaan we een aantal dagen naar de Veluwe om te fietsen.
    Joline heeft een werk- en chill-vakantie bij huis en Marit gaat overmorgen naar Sunny Beach met haar vriendinnen.
    groeten uit Nieuwkoop,
    John, Monique & de meiden

• 04 Augustus 2015 - 20:05

Arthur Nieuwenhuis:

Hoegaarden het met mijn vrind?

• 05 Augustus 2015 - 11:26

Mirjam:

hoi ada en jan
    mooie familie foto zo met zijn allen lekker bbq en
    wat fijn dat alles goed gaat
    en blijf genieten ook op de reis terug ....
    gr mirjam en het spul

• 06 Augustus 2015 - 07:20

Tom En Claudia:

Hallo Jan en Ada,
    De tijd vliegt! Jullie zijn aan het 2e deel van jullie reis begonnen, weer richting Nederland. Heerlijk om te zien dat jullie de afgelopen weken met alle kinderen en kleinkinderen hebben kunnen genieten. Daarbij mag een familie bbq natuurlijk niet ontbreken. Goed bezig! Ik heb ook leuke foto's gezien van Jurre en Quinty samen aan het water in de schaduw op een kleedje (schattig!).
    Wij genieten hier in Nederland momenteel ook van heerlijk weer. Hoge temperaturen en prachtig zonnige dagen. In de weekenden gaan wij van onze kampeerplaats in Drenthe.
    Op 19 en 20 augustus ga ik (Claudia) samen met Agnes en moeder naar Kevelaer toe. We reizen er met de bus heen. Dit wordt vast een hele bijzondere ervaring. Je hoort de verhalen zeker als we elkaar weer zien na jullie reis.
    Goede reis de komende dagen en weken.
    Liefs, Tom en Claudia