laatste loodjes?? - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu laatste loodjes?? - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu

laatste loodjes??

Door: janenadabootreis

Blijf op de hoogte en volg jan en ada

03 September 2010 | Nederland, Ter Aar

Verslagje van het laatste gedeelte.

Na zondag in Gorichem te zijn aangekomen, hebben we er met Paul en Petra twee dagen vertoefd en lekker gegeten. Dinsdag is "naar" weer naar Vianen, waar Paul en Petra verder gingen naar huis. Daarna via Nieuwegein, Ijsselstein en een paar daagjes OudeWater naar Gouda. Die morgen veel regen en harde wind.
Daarna Dinsdags naar Ter Aar waar het uitladen kon beginnen, fietsen, hondekar en was afgezet. Even !!! (duurde wel even) de scooter proberen en 's avonds even bij Vader Boere op visite. Daarna Woensdags weer verder getrokken naar Vinkeveen, waar in het weekend een barbeque werd gegeven door Patrick ter ere van zijn verjaardag. Twee regendagen met veel wind troffen we op Vinkeveen, dus de tenten maar stevig verankerd dan kon de barbeque beginnen. Zondag's op tijd weer vertrekken want Oma Pappot vierde ook haar verjaardag, dus haast geboden!!.
Konden we gelijk weer met vele bijpraten.
's avond moe in ons eigen bedje!
Maar moest wel weer even wennen hoor!!
Nu zit de eerste werkweek er al weer op. Ook dat is weer even op gang komen.
Maar de volgende reis kan in de planning voor 2014. We hebben ontzettend genoten van al de mooie natuur, gezellige plaatsjes en natuurlijk het over het algemeen genomen fraaie weer.

• 04 September 2010 - 08:45

Paul En Petra:

Was helemaal gezellig.... !!!

Jullie hebben nu weer wat om naar uit te kijken.
    2014... ben jaloers !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ;-)