reisverslag - Reisverslag uit Antwerpen, België van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu reisverslag - Reisverslag uit Antwerpen, België van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu

reisverslag

Door: Ada

Blijf op de hoogte en volg jan en ada

25 April 2015 | België, Antwerpen

Na een rustdag in Antwerpen, zijn we in aller haast vertrokken omdat de eerste sluis om 10.00 ging draaien. Na drie kwartier in de sluis gelegen te hebben verval 70 cm. konden we de eindelijk het ruime sop op de Schelde. Jammer dat we het getij tegen hadden. Goed voor de motor slecht voor de hoeveelheid brandstof. Reden om bij Temse aan de steiger te gaan. Waar we dan wel weer lekker hebben gegeten in Het Kopass boven bij de jachthaven. Ja het leven is zo slecht nog niet, alhoewel de andere ochtend om 8 uur weer betrokken om nog te profiteren van stroom mee. Tot aan Dendermonde waar we naar binnen gegaan zijn. Na twee sluizen zijn we in Aalst aangekomen, waar mega veel winkels zijn dus genoeg te zien. Maandag gaat er de reis weer verder, tot 1 mei draaien de sluizen hier op zondag nog niet. Groeten allemaal en tot horens of lezens.

• 27 April 2015 - 09:01

Paul :

Het is tenslotte vakantie dus die verplichte rustdag op zondag is vast niet zo,n ramp !!
    Leuk om te lezen waar jullie allemaal langs komen en hoe de reis vordert.
    jullie zijn al een aardig stukje op weg,zat op de kaart te kijken het gaat best wel snel.
    In ieder geval voor vandaag een fijne koningsdag en schip Ahoi !
    We kijken weer uit naar het volgende reis verslag !

• 28 April 2015 - 09:42

Aly En Nico Vd Linden:

Dat stukje in België hebben wij ook gevaren wij hadden het getij mee. Wat is het daar mooi de natuur de sluis die onder water verdwijnt dat vonden wij erg apart.
    Goede vaart tot de volgende verslag Nico en aly

• 01 Mei 2015 - 21:25

Nico En Corrie Pieterse:

hoi albert en ada.
    leuk om jullie te volgen geniet ervan