Tunnels - Reisverslag uit Chauny, Frankrijk van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu Tunnels - Reisverslag uit Chauny, Frankrijk van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu

Tunnels

Door: Ada enAlbert-Jan

Blijf op de hoogte en volg jan en ada

15 Mei 2019 | Frankrijk, Chauny

Dinsdagmorgen om 9 uur kwam de sleep. Na de touwen te hebbenaangepakt en die van de achterburen kon het konvooi vertrekken. 2 uur in een nauwelijks verlichte koude tunnel met soms een beetje bijsturen met de boegschroef of de pikhaak. De tweede tunnel mag op eigen kracht maar wel wachten tot het licht groen is. Er kan namelijk maar een kant tegelijk door de tunnel deze is ruim een kilometer lang met een beetje bijschijnen met de schijnwerper goed te doen. 'S middags eindigen we in Saint Quentin. Vandaag 12 sluizen en 43 km verder liggen we aan het begin van Canal l'Oise. Morgen naar Compiegne.

• 15 Mei 2019 - 19:14

Nico En Aly Vd Linden:

Het ziet er zo gemakkelijk uit maar uit jullie verhaal is het toch erg spannend . Moest jullie tent ook omlaag? Wij wensen jullie nog veel vaar plezier door Frankrijk , Geniet van jullie reis Nico en Aly

• 16 Mei 2019 - 04:49

Herman :

Het is wel een rit met veel tunnels zien jullie de zon nog wel .het is wel spannend geniet ervan groet herman en elly

• 16 Mei 2019 - 13:21

Monique Boere:

Wat leuk om een "stukje mee te varen" in het filmpje! Parijs komt nu langzaam in zicht en we kijken al uit naar de volgende belevenissen op de boot. Groeten john en Monique

• 16 Mei 2019 - 16:00

Ada:

Het blijft iedere keer weer spannend. En ja we moesten de kap laten zakken ondanks dat we die al op de hoogte hadden aangepast.