Parijs!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu Parijs!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu

Parijs!!!

Door: Ada

Blijf op de hoogte en volg jan en ada

28 Mei 2015 | Frankrijk, Parijs

Na Cergy hebben we twee dagen rustig aangedaan over de Seine. Het was nog 63 kilometer te gaan. Op beide stops de dorpjes bekeken. Gisteren middag toch later als gedacht in Parijs het Arsenal aangekomen.
's avonds een wandeling naar de Eifeltoren zo'n 7 kilometer heen gelopen en ook weer terug gelopen met de kennissen die we onderweg opgedaan hebben. Vandaag een parkje en kleine dierentuin bezocht. We wilden ook de Notre Dame bezoeken daar stond echter een grote wachtrij. Dat gaan we dus morgenvroeg opnieuw proberen. Morgenmiddag weer verder. Op naar het zuiden nog ruim 700 kilometer te gaan en vele sluizen. Op voor ons onbekend water.

• 29 Mei 2015 - 13:34

Mirjam:

whooh , wat een verhaal weer.. en een mooie foto van Eifeltoren bij avond !
    ik hoop dat jullie geluk hadden bij de Notre dam en jullie die konden bekijken
    vonden wij toen der tijd erg mooi en indrukwekkend.
    nog veel plezier en goede vaart
    gr mirjam en de mannen

• 01 Juni 2015 - 11:51

Virginia En Wico Stam:

Leuk om jullie nu ook te volgen. Wij gaan straks vertrekken richting de Marne na een geweldig verblijf in Parijs. Goeie reis verder. Wico en Virginia

• 02 Juni 2015 - 10:38

Bas En Adriënne Van Dam:

Hallo Ada en Albert Jan, Hadden een tijdje geen internet dus vandaar een late reactie. Parijs was dus mooi. Het volgende traject is ook mooi. Hoop dat jullie loret sur loing ook aandoen. is prachtig. groetjes en een goede reis.