Frankrijk - Reisverslag uit Virton, België van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu Frankrijk - Reisverslag uit Virton, België van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu

Frankrijk

Door: Ada

Blijf op de hoogte en volg jan en ada

11 Mei 2015 | België, Virton

Dank je wel voor jullie reacties. Na weer een nachtje in Peruwelz zijn we verder gevaren het laatste stukje van België. Over de Boven Schelde achter de beroepsvaart de grote sluis in met gelukkig drijvende bolders. Na 3 sluizen linksaf houdend de grens over. De eerste stopplaats in Frankrijk Valenciennes, waar we in een zijarmpje hebben gelegen en de andere dag doir de stad hebben gezworven. Zondag's verder, dachten dan geen last te hebben van de beroeps.Dat pakte anders uit. Achter een vrachtschip nog 3 sluizen waarna wij afborgen het kleinere water weer op. Met een bedieningskastje om zelf je sluis te bedienen. Cambrai is de plaats waar wenu liggen.

jan en ada

Wij hebben dit jaar een extra lange vakantie opgenomen van wel 3 maanden. We varen met onze eigen boot richting Parijs! augustus 2018, in 2019 varen we met de andere boot.

Actief sinds 07 Juni 2010