Op reis - Reisverslag uit Antwerpen, België van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu Op reis - Reisverslag uit Antwerpen, België van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu

Op reis

Door: Ada

Blijf op de hoogte en volg jan en ada

22 April 2015 | België, Antwerpen

Beste mensen, iedereen bedankt voor de goede reis wensen. Ja we zijn op weg, het eerste stuk van de reis voelt nog niet als vakantie. Bekende plekjes langs, zoals Gouda, Dordrecht ditmaal in de stad, onrustig gelegen bijna direct aan grotere drukke vaarwater dan voel je de boot regelmatig heen en weer geslingerd worden, daarna via de Nieuwe Merwede en de Amer de oversteek naar het rustigere water van Brabant. Via dorpjes als Terheijden en Steenbergen. Even!!! op de fiets naar Madelon. Daarna een voor ons lange vaardag ruim 7 uur naar Antwerpen. We hebben genoten van de natuur en het lekkere zonnetje. Al laat die zich hier vandaag nog niet zien. Helaas hebben we moeten constateren dat er bijna nergens een directe internetverbinding is dus zullen de verslagen alleen kunnen in waarschijnlijk grotere jachthavens of plaatsen.
Voor de rest gaat alles voorspoedig en naar wens.
Groetjes Albert-Jan en Ada

• 22 April 2015 - 12:50

Elly Veldhoen:

Tik ik mijn reactie is alles op eens weg.
    Opnieuw dus.
    Leuk om te zien dat jullie al zo ver weg zijn en dat het gevoel er nog niet is omdat jullie zoveel hebben moeten regelen is logisch maar straks met het zonnetje en de klok aan je kont komt het allemaal goed. Maak maar veel foto's zodat we kunnen mee genieten en dus ook een beetje meevaren.
    Liefs Elly Veldhoen

• 22 April 2015 - 16:46

John En Monique:

Hoi,
    Leuk wat te lezen over het eerste stuk van jullie reis.
    Jammer dat het internetten niet overal lukt.
    Veel vaarplezier in Belgie!
    John en Monique

• 23 April 2015 - 00:17

Adri Rijnbeek:

Veel plezier, mooi weer en goede vaart toegewenst door Ineke en Adri Rijnbeek

• 23 April 2015 - 07:24

Petra Van Der Meer:

Dagen van 7 uur.... eigenlijk gewoon een werkdag ;)
    Nu lekker eindelijk in België. Dat vakantiegevoel komt vanzelf !

Hou ons op de hoogte, altijd leuk om te lezen.

Liefs
    Petra (en Paul natuurlijk)
    P.s. Paul heeft de rand van de sloep alweer helemaal glad :)

• 23 April 2015 - 11:37

Hans En Anda :

Wat zijn jullie al opgeschoten, lekker gevoel geeft dat denk ik.
    Lekker gaan genieten van jullie reis.
    Het vakantie gevoel komt van zelf wel.
    Leuk jullie verslagen te lezen.
    Vaar maar lekker verder op naar jullie eind bestemming.
    Laika zal het wel heel gezellig vinden zo samen met jullie, wordt het een echte scheeps hond.
    Heel veel plezier samen en tot horens.
    HANS en Anda.

• 23 April 2015 - 19:08

Mirjam:

hoi ada en jan

wat een lange vaardagen .. 7 uur .. wel blijven genieten hoor !!
    ja nu is het echt begonnen , de grens over ... en vakantie vieren , het slechte weer komt het weekend naar nederland ... en jullie gaan de zon tegemoet
    goede vaart en tot horens - lezens ....
    lieve groet xx mirjam

• 25 April 2015 - 09:51

Bert En Agnes:

Jullie hebben de eerste dagen best goed weergehad trek nu maar gouw nederland uit want het word hier koud en nat.
    Verder wil ik jullie nog even vertellen dat bert gisteren aan zijn liesbreuk geholpen is hij moest er gisterenochten om 7uur zijn en was om halfvier weer thuis, hij maakt het verders goed.

Groetjes Bert en Agnes.