Even bijpraten - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu Even bijpraten - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu

Even bijpraten

Door: Ada en Albert-Jan

Blijf op de hoogte en volg jan en ada

09 Mei 2014 | Nederland, Ter Aar

Even bijpraten!

Na de schok van het niet op reis kunnen, komt langzaam het besef dat we echt niet kunnen dit jaar.
Er is bij de oogarts geconstateerd dat er een vorm van “trombose” in het rechteroog zit, dit is een verkleving van de afvoerende aderen. Hiervoor is op hele korte termijn gestart met een behandeling.

Vorige week is de eerste (van de voorlopig drie) injectie in het glasachtige lichaam van het oog gedaan. Dit viel Jan niet tegen. Wel een gevoel van of er zand in het oog zit, maar dat trok weer weg. Het leek er op dat de waas iets minder werd.

Afgelopen week de eerste Laserbehandeling, deze viel hem wel tegen. Een half uur lang flitsen en prikken in het oog, bedoeld om brandplekjes te maken om het vocht in het oog vast te houden.
Hiervan moeten er minstens 3 behandelingen plaats gaan vinden, en misschien nog meer.
Verder de dag je rustig houden dat lukte wel. Je wilt wel even gaan slapen. Je oogje dicht doen.

Nu even rust tot de volgende behandelingen op 26 mei, 3 juni en 6 juni.

Als de het weer mee zit gaan we “gewoon Varen” in de weekenden, in de buurt dat wel!

• 09 Mei 2014 - 20:58

Erna:

Succes met de behandelingen.
    Nederland is ook heel mooi mits het weer mee wekt

• 09 Mei 2014 - 22:02

Anneke:

Hey Albert-Jan en Ada.
    Sterkte met de behandelingen en beterschap toe gewenst