weer een stapje dichterbij - Reisverslag uit Aalst, Nederland van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu weer een stapje dichterbij - Reisverslag uit Aalst, Nederland van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu

weer een stapje dichterbij

Door: janenadabootreis

Blijf op de hoogte en volg jan en ada

14 Augustus 2010 | Nederland, Aalst

Na veghel twee dagen in Den Bosch gelegen in de stad. Gisteren Madelon een dagje op bezoek gehad. Ze ziet er goed uit en het gaat ook nog allemaal lekker vertelde ze. Na in de stad koffie met Bosche Bol aan boord wat foto's en filmpjes bekeken. en 's middags nog even van een schraal zonnetje genoten op ons bovendek. Vandaag via sluis Engelen weer de Maas op en nabij Heusden de Andelse Maas op waar we wat verder het Esmeer zijn opgedraaid. Een mooie plas met aan het eind een haventje. Je kunt hier ook voor anker maar dat is een beetje lastig met Timo. Nu gaan we weer van het zonnetje genieten. Morgen naar Gorichem?

gr. Jan en Ada en poot van Timo.

• 15 Augustus 2010 - 14:51

Patrick En Ramona:

Hoe is het vandaag gegaan met de waal oversteken??
    Hebben jullie ook zo'n last gehad van de wind??
    ik hoop dat het allemaal goed is gegaan en dat jullie nu gezellig met petra en paul aan een drankje zitten!!

Groetjes van ons!!

• 20 Augustus 2010 - 12:18

Hans En Anda:

Hi ada en jan,
    Ik wil jullie nog bedanken voor de verjaardags kaart die ik van jullie heb gehad.
    Mijn verjaardag heb ik in kleine kring gevierd samen met fam geen vrienden.
    Heel gauw tot ziens en dan horen we jullie verhalen wel.
    Groeten uit een vrij zonnig Wilnis.
    Hans en Anda.