verjaardag - Reisverslag uit Gent, België van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu verjaardag - Reisverslag uit Gent, België van jan en ada Pappot - WaarBenJij.nu

verjaardag

Door: janenadabootreis

Blijf op de hoogte en volg jan en ada

08 Juni 2010 | België, Gent

Hoi allemaal, hartelijk dank voor alle goede wensen, en ja ik laat mij verwennen!
Vandaag de reis naar Gent vootgezet, nadat we die gisteren bij Dendermonde waren gestopt te veel stroming om verder te varen, denken om de brandstofkosten!!

In Antwerpen hebben we de zaterdag zulk schitterd weer gehad dat we smorgens alleen de boot hebben gewassen en de rest van de dag op ons dakterras hebben getoefd. Jan is behoorlijk verbrand, dat wil wel op het water.

Zondag naar de Vogeltjesmarkt geweest alleen daar troffen we niet meer zo goed weer. Wel troffen we Lianna en Jacco. Terug naar de boot waren we doorweekt.

Maandag om tien uur de jachthaven uitgevaren, twee bruggen door en dan een sluis, wachttijd een half uur, dobberen in de havens. Rond half 12 zaten we op de Schelde anderhalf uur over een stukje van nog geen kilometer, schiet niet erg op.
Eerst hadden we nog het tij mee, maar op gegeven ogenblik merkte je dat de vaart eruit was. Vandaar de stop in Dendermonde.

Vandaag gewacht op gunstig tij en rond 10.00 vertrokken. Nu om 4 uur in de stad, dankzij het gedoe bij de sluis Merelbeke waar ze de juiste gegevens niet in het systeem kregen omdat er eerder een boot met de naam Enterprise was geweest.
Koste me bijna een uur voordat ik het juiste vignet had.

Nu nemen we een borrel op mijn verjaardag en gaan straks de stad nog in voor een lekker hapje.

• 08 Juni 2010 - 17:34

Tom En Claudia:

Hallo Ada en Jan,
    Ook van ons tweetjes de hartelijke felicitaties en een knuffel Ada!
    Wij drinken op jullie gezondheid!
    Goede reis verder.
    Groeten,
    Tom en Claudia

• 08 Juni 2010 - 17:39

Hans En Uli :

OOk gefeliciteerd van ons en een hele fijne reis.

We houden jullie in de gaten.

• 08 Juni 2010 - 19:12

Petra ( En Paul):

Eindelijk kan ik reageren !! (met dank aan je dochter)
    Gefeliciteerd met je geboortedag... wat een manier om te vieren zeg... HEERLIJK.
    we volgen jullie op de voet.
    Leuk om alles te lezen !

Veel plezier en we kijken uit naar jullie verhalen.
    :-)

• 08 Juni 2010 - 20:55

Ruud & Ans:

Hallo vakantiegangers, op deze log kan ik tenminste reageren, Ada, van harte van ons en geef Jan nog maar een biertje van ons, er ligt toch zat onder in die boot en vaart ie morgen ook nog lichter, hahahahah, nou nog een hele prettige en leuke vakantie en doe voorzichtig, gr. ans en ruud

• 09 Juni 2010 - 06:56

Madelon En Rudi:

Hai mam!

goed te lezen dat jullie uiteindelijk goed zijn aangekomen in gent!
    Hebben jullie een leuke middag gehad in de stad?!

ps: zo te zien is het allemaal gelukt met deze site, je hebt al veel reacties!

liefs madelon en rudi

• 09 Juni 2010 - 13:04

Sylvia:

nu kan ik julli eeen beetje volgen
    loopt alles na wens
    een goed vaart

• 09 Juni 2010 - 14:29

Gerard F:

Leuk dat er nu gerageerd kan worden, Ada ik heb gisteravond een neutje op je gezondheid gedronken.
    Verder een fijne reis en goede vaart.

• 09 Juni 2010 - 16:22

Herman En Elly:

He lieverds, allereerst nog van harte Ada met je verjaardag. We konden niet op jullie weblog komen dus vandaar de radiostilte. Echt stoer hoor zoals jullie nu gaan. Het juttertje is wel heel erg lekker he? Bij terugkomst haal ik er weer een zodat we lekker kunnen luisteren onder genot van dit lekkere vocht.
    Nou dikke knuffel van ons en vaar vooral recht uit!
    Liefs Elly en Hermanus

• 09 Juni 2010 - 16:34

Elly:

Heerlijk Ada dat je ook zo geniet en met je verjaardag heb je gewoon recht om verwend te worden. Wat heb je voor je verjaardag van de kapitein gekregen?
    Het weer is hier niet zo gezellie. Wel warm maar ook veel regen.
    We gaan toch in het weekeind naar de camping maar eerst nog morgen mijn arbeidsvoorwaarden gesprek houden in Hillegom. Dan is dat ook weer achter de rug.
    We hoorde dat we misschien wel in november 2010 ons nieuwe huis kunnen betrekken.
    Ik nodig jullie meteen maar van harte uit om te komen helpen met verhuizen. Het kan trouwens ook december of januari worden want we moeten natuurlijk eerst inrichten.
    Ik ben al druk met de zolder opruimen en aan het weggooien, niet normaal wat een mens allemaal vergaard in zijn leven.
    De kliko zit dan ook elke 14 dagen propvol.
    Ik zal blij zijn als ook dat weer achter de rug is en hopenlijk is dit onze laatste verhuizing voor het bejaardenhuis.
    Nou dikke knuffel van ons allemaal, Herman enmezelf en de hond die nog steeds niet luisterd.Moet maar even bij Albert onder appel.

Doeg en groeten uit de Haarlemmermeer

• 09 Juni 2010 - 18:06

Wil En Ineke :

hallo Ada hartelijk gefeliciteerd !!
    nog een fijne reis verder

groetjes Wil en Ineke

• 12 Juni 2010 - 20:39

Ruud:

hallo, vakantiegangers, hartelijk dank voor de kaart, hij was mooi precies op de dag afgeleverd, helemaal toppie, leuk dat jullie aan me gedacht hebben, nou het feest zit er inmiddels op en ik voel hem nog wel,hahahaha, hoe is het verder met jullie, verloopt alles naar wens, ik hoop het wel,ik kijk elke dag even of er nog nieuws is, nou nog een fijne vakantie en doe voorzichtig, groetjes Ruud en Ans

• 26 Juni 2010 - 09:29

Wil En Ineke :

Hallo Ada en Jan jullie zijn al ver gekomen !, en hebben ook mooi weer. Hier is het ook warm !!

groetjes Ineke en Wil

• 23 Juli 2010 - 14:02

Hans En Anda.:

Hallo vakantiegangers.
    Jullie hebben het dus prima zo te lezen.Hoop dat alles goed gaat.
    Leuk dat de meiden nog even zijn geweest.
    Nog heel veel plezier en geniet er nog lekker van
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen.
    Heel veel groeten van ons Hans en Anda.